19/03/2020
Науково доведені факти про лимони
⠀
🍋Лимони, багаті на вітамін C та такі складові, як гесперидин та діосмін, що знижують ризик серцевих захворювань та інсультів. Також, згідно з даними дослідження Інституту Харчування та Університету харчових наук м. Кіль, Німеччина, споживання 24 грамів екстракту лимону в день знижує загальний рівень холестерину.
⠀
🍋Лимони можуть допомогти в зниженні ваги. Тут декілька теорій. Перша – клітковина лимону збільшується у шлунку, дозволяючи довше залишатися ситим, чого не скажеш про лимонний сік. Друга – рослинні складові лимону, такі як поліфеноли в шкірці можуть допомогти в зниженні ваги (японські дослідження на мишах).
⠀
🍋Лимони можуть запобігати утворенню каменів в нирках. Лише 125 мл лимонного соку на день забезпечують достатню кількість лимонної кислоти для попередження утворення каменів (згідно з дослідженнями турецьких та американських вчених).
⠀
🍋Лимони захищають від залізо-дефіцитної анемії через покращення всмоктування заліза з рослинної їжі (дані французьких дослідників).
⠀
🍋Лимони покращують травний процес. Фібрин, що міститься в лимонах, може покращувати стан кишечника та уповільнювати перетравлення цукрів та крохмалів (згідно багатьох досліджень в США, Великобританії, Німеччині). Але потрібно споживати саме м’якоть лимонів, а не сік.
⠀
Інформація з https://www.healthline.com