Cake Walkers Bakery

Cake Walkers Bakery Cake Walkers is an art and design specially focused on Malaysian Kek Lapis based in the heart of Kua

Morning kesayanganku, siapa yg minat carrot cake boleh dapatkan seketul di Varsity Mall  joom!
09/10/2018

Morning kesayanganku, siapa yg minat carrot cake boleh dapatkan seketul di Varsity Mall joom!

13/09/2018

Our sausage invention

27/08/2018

Lisa in the shop today. Morning guyzzz!

Semester opening! Please come and support us. We are selling breakfast daily meal.
26/08/2018

Semester opening! Please come and support us. We are selling breakfast daily meal.

Now open! Please do come and grab your nasi lemak!
26/08/2018

Now open! Please do come and grab your nasi lemak!

26/08/2018

We are open today! Do come and grab your breakfast!

Morning. We need 3 more vendors to place your products. Kindly whatsapp Mr Azri 0192747023.
20/08/2018

Morning. We need 3 more vendors to place your products. Kindly whatsapp Mr Azri 0192747023.

Assalamualaikum, sihat ke guys! Maaflah lama tak update ni. Sekarang kan musim buah buahan, durian la, manggis la, petai...
04/08/2018

Assalamualaikum, sihat ke guys! Maaflah lama tak update ni. Sekarang kan musim buah buahan, durian la, manggis la, petai la, rambutan la, dokong la. Sis ni hari hari kena panjat pokok, ketik nyamuk, pacat la, macam macam betui sejak jadi pekebun ni. Tangan pun macam buruh kasar dah ni. Takpa, kita start bakaq kek balik, bakaq tangan sama bagi lembut mulus semula. Guys guys, mak mak, pak pak, adik manis, akak cantik, abang sado, semua semua cepat order kek lapis. Nak raya haji dah ni. Yang duduk jauh boleh kita poskan. Jom!

Morning guys, jom kita bake kek pagi ni. Harap harap sempat la siap 3 biji harini and esok terus pos. Raya haji kian dek...
15/07/2018

Morning guys, jom kita bake kek pagi ni. Harap harap sempat la siap 3 biji harini and esok terus pos. Raya haji kian dekat, jom order utk raya haji pulak okkay!

Morning guys, saja nak story sikit sambil layan lagu George Strait ni. Teringat balik zaman mula mula bake kek lapis sar...
10/07/2018

Morning guys, saja nak story sikit sambil layan lagu George Strait ni. Teringat balik zaman mula mula bake kek lapis sarawak ni, semua kami diy sendiri dari food sampai la ke packaging. Time tu susah sgt nak cari packaging yg sesuai and kami decide utk buat dari mounting board sendiri. Customer terawal kami mesti tau kan. Hihi, siap simpan lagi tanda kenangan. Sampai berbirat jari kena cutter and gam uhu. After setahun operate, baru jumpa beberapa kotak yg sesuai dan kami sering berubah berubah ukuran kek tu utk sesuaikan dgn kotak ready stock tu. Kadang kadang existing customer pun keliru sebab masih order ikut size yg lama. Hahaha. Sayang u all yg masih support dari awal penubuhan kami tahun 2015. Jom kerja, dah dah la mengimbau kenangan tu nanti kek hangit pulok.

Salam, petang ni kita bakaq kek lagi, malam terus hantar kat customer. Cepat-cepat sapa nak order mai pm laju-laju. Kita...
08/07/2018

Salam, petang ni kita bakaq kek lagi, malam terus hantar kat customer. Cepat-cepat sapa nak order mai pm laju-laju. Kita tengah promo ni, cuba check previous post mengenai promo ni taw.

Salam sayang dayang2 sekalian, sis ada buat promotion open house sale!! Cepat order laju2, kita akan buat postage besar2...
07/07/2018

Salam sayang dayang2 sekalian, sis ada buat promotion open house sale!! Cepat order laju2, kita akan buat postage besar2 besaran seluruh Semenanjung Malaysia. Order policy kena - 4 kotak size M only rm120. Boleh mix flavor, Nutella, Cadbury, Pandan & Asam. Cepat order laju.

Address

Seri Kembangan
43300

Telephone

+60 17-401 3031

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Cake Walkers Bakery posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Cake Walkers Bakery:

Shortcuts

Share