chocodaps_eizafendi

chocodaps_eizafendi Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from chocodaps_eizafendi, Kampung Tengah, Puchong.

Ramai yang tertanya-tanya coklat truffle ni, coklat apa???Kalau korang nak tahu...Coklat truffle ni rupanya seakan-akan ...
27/09/2021

Ramai yang tertanya-tanya coklat truffle ni, coklat apa???

Kalau korang nak tahu...Coklat truffle ni rupanya seakan-akan Tiramisu.

Truffle dihadirkan dengan 3 perisa iaitu mango, chocoflake dan juga hazelnut. Disaluti dengan serbuk koko yang rasanya tidak terlalu pahit🤩

Buat peminat tiramisu, korang boleh try coklat truffle ni. Buat yang tak pernah rasa, korang pun boleh try coklat truffle ni tau.

Confirm menyesal tak cuba dari awal lagi😝

Berminat untuk try TRUFFLE Chocodaps? Boleh terus whatsapp tau. Rugi kalau tak try

Nak oder klik 👇
www.wasap.my/601120506277/ChocodapsTruffle





𝐌𝐈𝐍𝐈𝐁𝐈𝐓𝐄 𝐌𝐈𝐋𝐊 𝐂𝐇𝐎𝐂 🍫Comel je.. Sekali gigit, sebûngkus pun tak cukup, sebab tak terlalu manis, semua golongan boleh maka...
27/09/2021

𝐌𝐈𝐍𝐈𝐁𝐈𝐓𝐄 𝐌𝐈𝐋𝐊 𝐂𝐇𝐎𝐂 🍫
Comel je.. Sekali gigit, sebûngkus pun tak cukup, sebab tak terlalu manis, semua golongan boleh makan.

Pastikan bêli extrâ untuk tak menyesal kemudian hari. COKLAT sangat Prêmium yang penting Lebih Dari Sedap..

𝗨𝗻𝘁𝘂𝗸 𝘁𝗲𝗺𝗽𝗮𝗵𝗮𝗻 👉🏼 Boleh terus WhâtsApp https://bit.ly/2Zb5wbs

Pôstage seluruh Malaysia 📦

PENDAFTARAN DROPSHIP COKLAT LAST HINGGA SEPTEMBER SAHAJA🔥Ramai yang masih tertanya-tanya, Pendaftaran Dropship masih ON ...
27/09/2021

PENDAFTARAN DROPSHIP COKLAT LAST HINGGA SEPTEMBER SAHAJA🔥

Ramai yang masih tertanya-tanya, Pendaftaran Dropship masih ON ke?? Setelah permintaan yang tinggi dan kami lihat dalam tempoh PKP ini terlalu ramai yang hilang pendapatan.

Oleh itu, HQ berbesar hati nak bantu anda untuk jana pendapatan dan dapatkan extra income dalam tempoh PKP ini.

Jangan biarkan diri bergelut masalah kewangan. Persoalannya sampai bila? Kalau orang lain boleh jana side income sehingga lima angka sebulan, kenapa anda tidak?

Peluang macamni tak selalu ada, sementara ada ni, lebih baik daftar cepat2 🤗

Sila Klik Link Di Bawah Untuk Sertai Kami
https://bit.ly/2Zb5wbs



26/09/2021

PILIHAN RAMAI ‼️

🍫Milk Chocolate (Mini Bite) dengan packaging baru tapi rasa tetap premium.

Nantikan ya...coming soon.🤗♥️

Nak jadi yang TERAWAL mencuba❓

Klik sahaja link https://bit.ly/2Zb5wbs

KENALI JENIS-JENIS COKLAT i. Coklat gelapCoklat gelap atau dark chocolate hanyalah likuor coklat, mentega koko tambahan,...
26/09/2021

KENALI JENIS-JENIS COKLAT

i. Coklat gelap
Coklat gelap atau dark chocolate hanyalah likuor coklat, mentega koko tambahan, gula, pengemulsi (biasanya lesitin) dan vanila atau perasa lain. Dark chocolate mungkin mengandungi lemak susu untuk melembutkan tekstur, tetapi ia umumnya tidak mempunyai rasa susu. Dark chocolate juga dikenali sebagai coklat semi-manis. Coklat tanpa pemanis, atau coklat masak, adalah 100 peratus likuor coklat dan biasanya sangat pahit dan astringen. Dark chocolate sering mempunyai peratus koko yang lebih tinggi, yang bermakna ia mempunyai lebih tinggi biji koko di dalamnya daripada chocolate lain.

ii. Coklat susu
Semua seperti dark chocolate, tetapi ditambah dengan pepejal susu. Coklat susu (milk chocolate) manis dan berkrim biasanya tidak dibuat dengan susu sejuk dan berbuih. Ia biasanya dibuat dengan pepejal susu kering, yang kelihatan seperti susu tepung. Milk chocolate mempunyai sekurang-kurangnya 10 peratus (%) likuor koko mengikut berat, dan sekurang-kurangnya 12% pepejal susu. Ia adalah jenis coklat makan yang paling biasa.

iii. Coklat putih
Dikenali sebagai white chocolate, ia mempunyai mentega koko (milk chocolate tolak pepejal koko). Selain mentega koko, gula, pepejal susu, lesitin dan vanila, white chocolate mungkin mengandungi perasa lain. Ia mempunyai sekurang-kurangnya 20 peratus mentega koko, 14 peratus susu pepejal, dan tidak lebih daripada 55 peratus gula.

So...yang mana satu pilihan hati korang🥰

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU 🌹Percayalah orang yang mahukan kejayaan pasti akan tempuhi pelbagai jenis cabaran sebelum berja...
26/09/2021

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU 🌹

Percayalah orang yang mahukan kejayaan pasti akan tempuhi pelbagai jenis cabaran sebelum berjaya merasai manisnya kejayaan.

Kadang apa yang menghalang kita untuk capai kejayaan datangnya dari diri kita sendiri di mana kita tak der energy yang tinggi untuk kekal berjaya dan kekal komited dengan apa yang diinginkan.

Remember!!!

The struggle is real and you need to sustain your energy to keep yourself successful!!!






ALMOND STRAWBERRY WAJIB DICUBA 🍓Buat pertama kali ni rasa coklat strawberry 🍓 yang original tanpa pewarna tambahan, meny...
25/09/2021

ALMOND STRAWBERRY WAJIB DICUBA 🍓

Buat pertama kali ni rasa coklat strawberry 🍓 yang original tanpa pewarna tambahan, menyaluti kacang badam yang rangup…rasa masam manis yang melekat di lidah, buat rasa nak makan tak henti-henti. Sambil menaip pun boleh merecik air lioq ni💦

Coklat ni memang korang WAJIB rasa & tidak akan KICIWAAAA tauuu 😋 Kami sedaya upaya mengeluarkan coklat premium yang berkualiti tinggi, sekali dah rasa pasti nak repeat berkali-kali!

Anda boleh Cepat2 horder dengan kami.🥰 KAMI BANTU ANDA DAPATKAN COKLAT SEDAP YANG BERKUALITI TINGGI DI SAMPING BANTU ANDA GEMOK POKET!!!

CHOCODAP’S LEBIH DARI SEDAP 🍫🍫🍫

Om-Nom-Nom…Kunyahan Yang Bakal Buat Kamu Gila Bayang! 😱Raikan bulan September ini dengan pilihan coklat terbaharu daripa...
25/09/2021

Om-Nom-Nom…Kunyahan Yang Bakal Buat Kamu Gila Bayang! 😱

Raikan bulan September ini dengan pilihan coklat terbaharu daripada Chocodap’s

Ada nikmat di setiap kunyahan yang membuatkan anda gila bayang!

YES, gila bayang dengan coklat terbaharu daripada kami Chocodap’s Chocolate Milk Mini Bites.

Sesuai dinikmati oleh semua peringkat umur, Mini Bites istimewa ini boleh dijadikan snek ringan semasa bekerja dari rumah.

Rasa coklat susu cukup sempurna apabila mula cair di mulut. Tunggu apa lagi? Gembirakan yang tersayang dengan Mini Bites by Chocodap’s hari ini 💛

Ramai orang boleh mulakan bisnes dengan semangat tetapi tak ramai yang sustain dengan bisnes yang sama dengan berjaya.Se...
25/09/2021

Ramai orang boleh mulakan bisnes dengan semangat tetapi tak ramai yang sustain dengan bisnes yang sama dengan berjaya.

Sebab? Sebab mereka tak clear dengan matlamat mereka dan terganggu dengan perkara-perkara yang tak sepatutnya.

FOKUS! Kenapa anda Mula Berniaga? Apa yang anda nak ubah?

Assalamualaikum & Salam Kejayaan Buat Chocodianz Yang Hebat 🔥🔥🔥









Jemput la cuci mata dengan pilihan Coklat Klasik yang kami ada😍Comey belaka tau. Dah la comey, rasa coklat premium level...
24/09/2021

Jemput la cuci mata dengan pilihan Coklat Klasik yang kami ada😍

Comey belaka tau. Dah la comey, rasa coklat premium level kayangan tau. Tapi jangan risau, harga kita harga merhaen. Sebab tu kita nak ajak uolsss rasa, RM10 je sepeket.

𝐃𝐀𝐏𝐀𝐓𝐊𝐀𝐍 𝐒𝐄𝐊𝐀𝐑𝐀𝐍𝐆👇🏻
https://bit.ly/2Zb5wbs

POSTAGE SELURUH MALAYSIA




Dengar cerita budak pink bolatbolat ni dah boleh beli sekilo-sekilo terus. Nak beli pek 100g pun boleh katanya. Stok tak...
24/09/2021

Dengar cerita budak pink bolatbolat ni dah boleh beli sekilo-sekilo terus.

Nak beli pek 100g pun boleh katanya. Stok tak lama lagi sampai🥰.

Nak Pre-order pun boleh.
Stok terhad tau👇🏻
https://bit.ly/2Zb5wbs

POSTAGE SELURUH MALAYSIA




Address

Kampung Tengah
Puchong
47150

Opening Hours

Wednesday 11:00 - 22:00
Thursday 11:00 - 22:00
Friday 11:00 - 22:00
Saturday 11:00 - 22:00
Sunday 11:00 - 22:00

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when chocodaps_eizafendi posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to chocodaps_eizafendi:

Shortcuts

Share