Ah_legacy

Ah_legacy MEMBANTU WANITA DAPATKAN COOKIES YANG BEST!

Mummys pening nak cari kudap-kudap?Sebagai "mummys" kita mesti la nak anak-anak ceria kan? Taknak la anak2 pon lemau jee...
21/03/2021

Mummys pening nak cari kudap-kudap?

Sebagai "mummys" kita mesti la nak anak-anak ceria kan? Taknak la anak2 pon lemau jee..Apa kata mummys semua cuba bagi something special dekat anak-anakšŸ˜

Bila sebut pasal makanan ni mesti kita pening nak cari yg mana satu sesuai untuk seisi keluarga..Ok jum kami bantu sis sediakan makanan yg boleh memberikan senyuman untuk sis sekeluargašŸ˜

Apa SNACKY CHOCOBITES NI?

-Datang dengan OAT DISALUTI COKLATāœ…
-300GRAM BERAT YANG CUKUP UNTUK SEKELUARGAāœ…
-99% POSITIF FEEDBACK DARI CUSTOMERāœ…
-HALAL CERTIFICATEāœ…

Dan banyak lagi value untuk sis semua😘

Alang-alang tu boleh la kita sediakan untuk tetamu yg hadir ke rumah sis semua..confirm tetamu puji nanti🤭

TAPI JANGAN RISAU SIS-SIS SEMUA..WANG DIKEMBALIKAN KALAU SIS RASA TAK SEDAPāœ…

AMACAM NAK KE NAK?? TEKAN LINK DEKAT BAWAH CEPAT KAMI NAK BAGI OFFER UNTUK YOULLSS NIšŸ˜šŸ˜

https://wa.link/evwffh

https://wa.link/evwffh

https://wa.link/evwffh

Address

Puchong
41700

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Ah_legacy posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share