21/03/2021
Mummys pening nak cari kudap-kudap?
Sebagai "mummys" kita mesti la nak anak-anak ceria kan? Taknak la anak2 pon lemau jee..Apa kata mummys semua cuba bagi something special dekat anak-anakš
Bila sebut pasal makanan ni mesti kita pening nak cari yg mana satu sesuai untuk seisi keluarga..Ok jum kami bantu sis sediakan makanan yg boleh memberikan senyuman untuk sis sekeluargaš
Apa SNACKY CHOCOBITES NI?
-Datang dengan OAT DISALUTI COKLATā
-300GRAM BERAT YANG CUKUP UNTUK SEKELUARGAā
-99% POSITIF FEEDBACK DARI CUSTOMERā
-HALAL CERTIFICATEā
Dan banyak lagi value untuk sis semuaš
Alang-alang tu boleh la kita sediakan untuk tetamu yg hadir ke rumah sis semua..confirm tetamu puji nantiš¤
TAPI JANGAN RISAU SIS-SIS SEMUA..WANG DIKEMBALIKAN KALAU SIS RASA TAK SEDAPā
AMACAM NAK KE NAK?? TEKAN LINK DEKAT BAWAH CEPAT KAMI NAK BAGI OFFER UNTUK YOULLSS NIšš
https://wa.link/evwffh
https://wa.link/evwffh
https://wa.link/evwffh