NANO Lightener Cream

NANO Lightener Cream Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from NANO Lightener Cream, Petaling Jaya.

Cantik tak packaging baru ni ?Upgrade lebih cun dari yg lama✔ EXTRA 5G ( 15 GRAM PER BOTTLE)✔ EXTRA MINT (RASA SEJUK SET...
21/04/2017

Cantik tak packaging baru ni ?
Upgrade lebih cun dari yg lama

✔ EXTRA 5G ( 15 GRAM PER BOTTLE)
✔ EXTRA MINT (RASA SEJUK SETIAP SAPUAN)
✔ EXTRA ALOE VERA (2X LEBIH BERKESAN)

Kelebihan masih sama tau
📍 Mencerahkan daki/hitam ketiak, celah peha dll
📍 Mengurangkan gatal kulit

RM47 je include postage SM

Whatsapp +60182768841


New packagingNew formula
21/04/2017

New packaging
New formula

TAK RAJIN SAPU LOSYEN, AMBIL KEPUTUSAN CUBA DIANZKetara sungguh tangan sisSebulan dah nampak cerah & moist !RM45/30 biji...
19/01/2017

TAK RAJIN SAPU LOSYEN, AMBIL KEPUTUSAN CUBA DIANZ

Ketara sungguh tangan sis
Sebulan dah nampak cerah & moist !

RM45/30 biji
COD KAJANG BANGI

WA 0182768841

sy dah makan sebotol tp muka sy masih sama je ? sy mmang tak minum kopi milo ?? teh tarik ? teh o ? cola ?  bukan cola j...
19/01/2017

sy dah makan sebotol tp muka sy masih sama je ? sy mmang tak minum kopi

milo ?? teh tarik ? teh o ? cola ? bukan cola je tp brand lain mcm 7up , sarsi pun sama je

ada cake coklat ? air coklat ??
kdg2 minum 3 in 1 lak
kdg2 teringin starbuck

pi makan sekali ubat kurus lak

bukan tak boleh makan / minum makanan berkafein
tp kafein memotong khasiat vitamin
dari 100% mybe khasiat tggl 50% atau zero

2mggu pertama di nasihatkan benar2 eat clean utk kesan yang baik

25/11/2016
Germoning semua..Testimoni DV Masalah jerawat bernanah makin pulih, makin ghaib selepas consume 3 botol DV.. Perghh..Skr...
24/11/2016

Germoning semua..
Testimoni DV
Masalah jerawat bernanah makin pulih, makin ghaib selepas consume 3 botol DV.. Perghh..Skrg dah licin dah kulit muka dia. Dah bersih & makin cerah.

AssalamualaikumSelamat Pagi Semua Testimoni DV niSelepas sbotol consume DV, parut jerawat & jeragat makin hilang. Kulit ...
23/11/2016

Assalamualaikum
Selamat Pagi Semua
Testimoni DV ni
Selepas sbotol consume DV, parut jerawat & jeragat makin hilang. Kulit makin bersih & cerah.

COMBO PRICE !!LEBIH JIMAT
17/11/2016

COMBO PRICE !!
LEBIH JIMAT

morning uaolss !makanan perlu elak masa menyusu ?? tak leh makan ke ? bahaya ke ? pantang larang dianz vitamilk ke ?buka...
16/11/2016

morning uaolss !

makanan perlu elak masa menyusu ??
tak leh makan ke ? bahaya ke ?
pantang larang dianz vitamilk ke ?
bukan ..

kalau tak ambek vitamilk pun blh kurang / elakkan
utk dpt susu yg lbeh berkualiti
sebab apa yg ibu makan mempengaruhi susu ibu dan perut baby
baby asyik meragam ??

kdg2 cuba cek permakanan kita ..

Meh baca TESTIMONI VITA MILKKECIK2 cili padi ! jgn tak kecik tak powerrrrr makan semasa masih berpantangmula2 biasa jeee...
15/11/2016

Meh baca TESTIMONI VITA MILK

KECIK2 cili padi ! jgn tak kecik tak powerrrrr

makan semasa masih berpantang
mula2 biasa jeee
pas makan terus OVER SUPPLY smpai kena selang2 hari tu mkn

kann dah ckap ? kalau tbe2 cik B bengkak makan selang 1-2 hari pun tkpe .

WASSAP 0182768841

DIANZ VITA MILKHARGA RM72SM RM77SSSiapa yg sesuai ambik Vitamilk ni???1) Perempuan yang ingin mengandung & merancang utk...
14/11/2016

DIANZ VITA MILK

HARGA RM72SM RM77SS

Siapa yg sesuai ambik Vitamilk ni???
1) Perempuan yang ingin mengandung & merancang utk mengandung
2) Perempuan yg sdg mengandung
3) Perempuan yg sdg menyusukan bayi

adalah supplement kesihatan dengan gabungan bahan sunnah khas utk wanita yg merancang utk hamil. Mengandung dan menyusukan bayi. 🌸👶🌷👶🌻👶🌹

mampu msnguatkan rahim , Memberi tenaga , membuat badan bersedia utk hamil dan menghasilkan o**m yg lebih berkualiti.🌸😍🌸

Kandungan utama yg hebat seperti kurma, madu, apricot, delima dan omega 3 sangat bagus utk kesihatan ibu dan bayi. 😍
Mampu mencerdaskan otak bayi, memberi tenaga utk ibu, menguatkan rahim ibu, perbanyakkan penghasilan susu yg lebih pekat dan berkhasiat. 😊

Ramai customer yg dah try dan sangat gembira dgn hasilnya. Anda juga boleh. 😍

🌸Jom berikhtiar dengan cara yg natural dan berkesan. insyaAllah... adalah salah satu ikhtiar yg terbaik.

Wassap 018-2768841 utk pertanyaan dan soalan..tq

Dianz Vitamin ni tgh laku keras SEBAB  😱✔ Boleh hilang parut esp parut jerawat, parut excident, parut operation✔ Cerahka...
29/09/2016

Dianz Vitamin ni tgh laku keras SEBAB 😱

✔ Boleh hilang parut esp parut jerawat, parut excident, parut operation
✔ Cerahkan 1 badan. Kulit sekata
✔ Jadikan kulit berseri glowing hari demi hari
✔ Penggunaan berterusan kulit lembap, putih pinkish , eyebag berkurang, kedut halus hilang & nampak fresh even without mekap

Walau ada KOLAGEN
Walau ada SERBUK MUTIARA
Walau ada GLUTA
Walau ada VIT C & E

Harga kami murah! 5 khasiat dalam 1 botol
Nak booster cerah consume 2 biji sehari

Nak order boleh WA 018-2768841

Address

Petaling Jaya

Telephone

0182768841

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when NANO Lightener Cream posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share