Akmam Bakes Cakes - ABC

Akmam Bakes Cakes - ABC Sell many kinds of cake & desert, premium. Able to fulfill your dream cake. Insyallah....

Maaf ye semua. Hot Food x available buat sementara waktu. Akan diberitahu kelak bila semua dh tenang & lapang. Tapi dess...
21/05/2026

Maaf ye semua. Hot Food x available buat sementara waktu. Akan diberitahu kelak bila semua dh tenang & lapang. Tapi desserts & drinks ada macam biasa tau.
Jangan lupa singgah k….

Mai la singgah 📍akmam bakes cakes. Harini ada b*k skt desserts.Sampai 7.30pm tau mlm ni. May ni kita kembali ke waktu op...
24/04/2026

Mai la singgah 📍akmam bakes cakes.
Harini ada b*k skt desserts.
Sampai 7.30pm tau mlm ni. May ni kita kembali ke waktu operasi yg lama.
Jangan lupa mai tau

KEY LIME TART….Masam2, manis. Meh la singgah beli. Bulan April ni kedai operasi dari 2.30 - 7.30pm, SELASA-SABTU.
23/04/2026

KEY LIME TART….
Masam2, manis. Meh la singgah beli.
Bulan April ni kedai operasi dari 2.30 - 7.30pm, SELASA-SABTU.

Me time. Makan kek, minum kopi. Just nice.Jemput singgah📍akmam bakes cakes, mata ayer, perlis
03/04/2026

Me time. Makan kek, minum kopi. Just nice.
Jemput singgah
📍akmam bakes cakes, mata ayer, perlis

Hi assalammualaikum semua…..Tempahan utk kek raya dh buka. Meh kaih order. Apa2 whatsapp 011-11067446 k.
06/03/2026

Hi assalammualaikum semua…..
Tempahan utk kek raya dh buka. Meh kaih order. Apa2 whatsapp 011-11067446 k.

Antara desserts yg available harini. Quiche pun ada tau (setiap jumaat & sabtu saja).Jemput singgah
31/01/2026

Antara desserts yg available harini. Quiche pun ada tau (setiap jumaat & sabtu saja).
Jemput singgah

Quiche (kissh)….Dia ni mcm tart tp berlauk. Shell dia x la sama mcm cheesetart atau tarlets yg lain yg manis2 tu tp baha...
09/01/2026

Quiche (kissh)….
Dia ni mcm tart tp berlauk. Shell dia x la sama mcm cheesetart atau tarlets yg lain yg manis2 tu tp bahasa utk mudah phm dia ni tart berlauk. Sedap tau. Sapa yg penah makan mesti s**a kan kan kan kan…..
Quiche available setiap JUMAAT & SABTU saja. So sapa yg cari, teringin nak makan mai tau harini & esk. Kaih kaih. Sapa cepat dia dpt 🤭🤭. Tngl x b*k dh.

Choux yg sempat buat hari ni. Crispy puff td b*k dah semakin surut. Sapa s**a choux mai la singgah beli
02/01/2026

Choux yg sempat buat hari ni. Crispy puff td b*k dah semakin surut. Sapa s**a choux mai la singgah beli

NEW…..DACQUOISE (dah-kwaht)Dia ni mcm macaron, adik beradik tp lebih lembut dr macaron & cakey. X manis macam macaron. K...
16/12/2025

NEW…..
DACQUOISE (dah-kwaht)
Dia ni mcm macaron, adik beradik tp lebih lembut dr macaron & cakey. X manis macam macaron. Kenapa mcm macaron? Sbb dia ada almond ground & meringue tapi lembut & cakey.
Nk kata baru sgt nk penah jual dr tahun 2022. Cuma baru kalini ada flavor yg menarik & hasil dr p kelas.
Hari ni harga pengenalan. Lps ni harga lain. Meh la beli.

Harini merah menyala pavlova. Segak ja tgk kan.Meh la beli. Harini ada buah raspberry & red currant. Haritu balik penang...
09/12/2025

Harini merah menyala pavlova. Segak ja tgk kan.
Meh la beli. Harini ada buah raspberry & red currant. Haritu balik penang kita singgah village grocer beli. Harap kt perlis nnti ada la mart yg mcm jaya grocer atau village grocer. Jeles tau tgk baker2 luar perlis deco buah segak2.

Address

Bangunan Mara Mata Ayer
Perlis
02500

Opening Hours

Tuesday 13:00 - 19:30
Wednesday 13:00 - 19:30
Thursday 13:00 - 19:30
Friday 13:00 - 19:30
Saturday 13:00 - 19:30

Telephone

+601111067446

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Akmam Bakes Cakes - ABC posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Akmam Bakes Cakes - ABC:

Shortcuts

Share

Category