Monstrby.affy - Agent Monstr

Monstrby.affy - Agent Monstr Hi, guys! I'm one of agent of Monstr. You can contact me if you interested to buy!

We are selling cookies, kookruch and brownies with delicious chocolate as main ingredient!

Hari ni produk baru Monstr Bloody Velvet Cookies will launch!! 🥳🥳🥳Finally, setelah sekian lama menanti dekat insta, (sor...
24/06/2021

Hari ni produk baru Monstr Bloody Velvet Cookies will launch!! 🥳🥳🥳

Finally, setelah sekian lama menanti dekat insta, (sorry tak sempat update kat sini😅) dan 30 pemenang juga akan diberitahu pada Insta Story Monstr.my so korang boleh lah join sebab kali ni Monstr keluarkan while stock last tau.

So, siapa lambat tu, jangan menyesal ehh~

Paling best😆beli dua Bloody Velvet Cookies dapat satu baby cookies!😆😍😍

Yang ni memang korang takkan dapatlah kalau lambat sebab bukan dapat top 4 Monstr Product tau!

Cepat-cepat hubungi agent Monstr berdekatan tempat anda untuk order ya😄

PROMO KEMBALI LAGI‼️‼️GUYSS, kali ni Monstr Squad ada membuat Lockdown Promo sempena kita lockdown ni kan... Siap ada 5%...
24/06/2021

PROMO KEMBALI LAGI‼️‼️

GUYSS, kali ni Monstr Squad ada membuat Lockdown Promo sempena kita lockdown ni kan...

Siap ada 5% discount lagi untuk semenanjung dan juga Sabah Sarawak😆

Excited tak excited guyss?

Bestnyee dapat promo niii😆😆 Boleh beli banyak untuk satu family kan?🥰

Berminat? Senang je, DM terus ataupun nak lebih cepat, tekan je button WhatApp kat atas tu ye?😘





ALAMAK!! TOTAL LOCKDOWN?! Don't worry guyss, Monstr kan ada menjadi peneman😆Konfirm tak terasa lockdown punya bila ada M...
24/06/2021

ALAMAK!! TOTAL LOCKDOWN?!

Don't worry guyss, Monstr kan ada menjadi peneman😆

Konfirm tak terasa lockdown punya bila ada Monstr bersama!😁

Berminat? Senang je, DM terus ataupun tekan button WhatsApp kat atas tu ye?





20/05/2021

Kookies mini kat atas chocojar bukan asal boleh je dan bukan biskut timbang tauu tapi di produce sendiri and even panas-panas pun dipatah-patahkan kookies mini ni untuk diletak atas chocojar tau🤤😍

Bau dia pun Masya Allah! So buttery🤤so chocolatey giteww🥰

Begitulah kualiti chocojar Monstr ni😌

Soalan famous, harga? RM 19 je untuk 400g chocojar kookruch with mini cookies ni.

Best tak best? PM je terus 011-25830242 untuk order atau pertanyaan lanjut!

Tak tahu nak pilih kan? Ambik je combo Chocolate Gala ni, RM 76 jee korang dapat semua produk keluaran Monstr yang setia...
20/05/2021

Tak tahu nak pilih kan? Ambik je combo Chocolate Gala ni, RM 76 jee korang dapat semua produk keluaran Monstr yang setiap satunya dilimpahi dengan limpahan coklat yang buat korang melting dengan rasanyaaa🤤🤤🤤🤤

Nak ke nak? Cepat cepat tekan button kat atas tu sebelum habis kena kebas weh!

LEGAKAN CHOCOLATE CRAVING ANDA DENGAN MONSTR😋HARGA SERENDAH RM 11 - RM 19 (SS)KEUNIKAN PRODUK MONSTR🍫 Chocojar bertoppin...
30/04/2021

LEGAKAN CHOCOLATE CRAVING ANDA DENGAN MONSTR😋

HARGA SERENDAH RM 11 - RM 19 (SS)

KEUNIKAN PRODUK MONSTR
🍫 Chocojar bertoppingkan cookies plus unlimited coklat
🍫 Ada cookies yang kita boleh pour or dip dalam chocolate like fountain 😍
🍫 Ada brownies yang chewy goocey goo, tak Manis sangat dan tak keras sangat and paling penting cair dalam mulut 🤤

Berminat? Jika YA, boleh PM +60 11-2583 0242💕

KENAPA NAK TUNGGU ORANG LAIN BAGI SEDANGKAN KITA BOLEH HADIAHKAN PADA DIRI KITA SENDIRI?Apa salahnya single tapi bahagia...
30/04/2021

KENAPA NAK TUNGGU ORANG LAIN BAGI SEDANGKAN KITA BOLEH HADIAHKAN PADA DIRI KITA SENDIRI?

Apa salahnya single tapi bahagia? Dari gaduh tak tentu pasal dengan pasangan, lebih baik berebut beli produk Monstr, betul tak?😌

Tak perlu tunggu anniversary or special day sebab produk Monstr boleh beli bila-bila dengan harga yang boleh milik by students and family!🤭

Boleh je bahagia dengan Monstr sebab:

✅ Coklat banyak, tidak terhad🍫🍫🍫
✅ Bahagia dengan hanya brownies (ciaaa)😆
✅ Cookies unlimited with choco pour & dip💕
✅ Chocojar Monstr addiction

Nak? Do PM +60 11-2583 0242💕

KEKAL BERTENAGA DENGAN MONSTR😆💪 JOM GRAB MONSTR DENGAN HARGA SERENDAH RM 11- RM 19!!!Bertemankan Monstr sebagai partner ...
30/04/2021

KEKAL BERTENAGA DENGAN MONSTR😆💪 JOM GRAB MONSTR DENGAN HARGA SERENDAH RM 11- RM 19!!!

Bertemankan Monstr sebagai partner in crime waktu study, waktu relaks, waktu stress, confirm hilang rasa ngantuk dan penat tu😌

So far kita semua tahu coklat is best friend to us in our worst time and good times💕

So tunggu apa lagi tu? Grabs yours now! Cepat-cepat tau sebab memang ramai yang serbu sampai Monstr Squad kadang terhabis stock😭

Boleh ws +60 11-2583 0242💕💕

BERITA BAIK BUAT PENGGEMAR COKLAT!🍫🍫Monstr Confectionery ada mengeluarkan produk makanan berasaskan coklat dengan harga ...
30/04/2021

BERITA BAIK BUAT PENGGEMAR COKLAT!🍫🍫

Monstr Confectionery ada mengeluarkan produk makanan berasaskan coklat dengan harga serendah RM 11 - RM 19 SAHAJA!

WAJIB Beli produk Monstr sebab:

✅ Coklat banyak dan padat
✅ Chocojar dia lain dari yang lain
✅ Cookies dia triple sedapp
✅ Brownies dia buat orang addicted
✅ Tak jemu makann

Berminat? Jika YA, boleh terus ws +60 11-2583 0242💕

Address

Politeknik Mukah, Jalan Oya, KM 7. 5
Mukah
96400

Telephone

+601125830242

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Monstrby.affy - Agent Monstr posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Monstrby.affy - Agent Monstr:

Shortcuts

Share