21/02/2023
Assalamualaikum Sahabat Semuaa,
Kamek ada buat promosi beli 2 percuma satu untuk 10 orang terawal geng . Tinggal 4 orang gik geng…siapa cepat nya dapat😋
Kamek nak open order cookies tahun tok untuk raya boleh untuk makan harian pun boleh.
‼️ Mok beli pake makan harian pun boleh, Hari isnin sampe rabu setiap minggu kamek open pre-order‼️
⛔️Mun untuk raya kamek closed order pada 28/03/2023 tok⛔️
Yang order last minit memang kamek x terima gik okay , so sesiapa yang mok cepat2 whatsapp okayy
Cookies kamek ada duak jenis jak
✅ Cadbury Melted Cookies ( RM25 )
✅ Chocolate Chip Cookies ( RM18 )
Boh risau , Cookies kamek Freshly baked and pake bahan Premium ❤️
Cadbury kamek orang nang puree sikda tambah campuran susu ataupun coklet lainnn😁
📌 Self Pickup
📌 Cod ( caj ikut tempat pada hujung minggu sahaja )
Mok order boleh terus click link di 👇🏻
https://wa.me/message/LEMFJZNVJE72L1