BrownieSoulace

BrownieSoulace FOUNDER OF BROWNIESOULACE
� PREMIUM CAKES
� VARIETY BROWNIES
� FRESH FROM OVEN
� COD AVAILABLE
���CONTACT US NOW!!!

Sell fresh homemade PREMIUM CAKES and BROWNIES using premium ingredients.

Ni Butter Tteok namanya ya.Bukan Madeleine seperti beberapa orang yang komen kt story kami aritu😂 Dah pernah makan Butte...
22/07/2026

Ni Butter Tteok namanya ya.
Bukan Madeleine seperti beberapa orang yang komen kt story kami aritu😂
Dah pernah makan Butter Tteok ke belum? Kalau belum, meh la order sini😊
Butter Tteok ni dia gluten free tau. Cruncy outside, chewy2 kt dalam😋 mmg layan makan petang2.

Scones for breakfast fefeeling tangah makan scones kat Cameron Valley sambil hirup teh markisa panas☕️🫖Jom order scones!...
27/06/2026

Scones for breakfast fefeeling tangah makan scones kat Cameron Valley sambil hirup teh markisa panas☕️🫖
Jom order scones! Makan kat rumah sendiri pun boleyyy takyah susah-susah pi naik Cameron Highland🤪


Kek Batek Crunchy…manisan yg paling membahagiakan di kala hati sedang gundah-gulana😎
23/06/2026

Kek Batek Crunchy…manisan yg paling membahagiakan di kala hati sedang gundah-gulana😎



When life gives you lemons, make a good Lemon Poppyseed Buttercake😋 2-3 slices of the cakes pair with a glass of ice lat...
22/06/2026

When life gives you lemons, make a good Lemon Poppyseed Buttercake😋 2-3 slices of the cakes pair with a glass of ice latte…wallaweiiii🥳



Tq2 Dr Maziyah order Choc Banana Biscoff Cake utk besday anak2 n makan2 kat rumahnya🥰
17/06/2026

Tq2 Dr Maziyah order Choc Banana Biscoff Cake utk besday anak2 n makan2 kat rumahnya🥰


You are valued…and appreciated my Double Choc Cheese Brownies😘🥰 Ni antara dessert yg customers rajin repeat😋Tapi kena or...
10/06/2026

You are valued…and appreciated my Double Choc Cheese Brownies😘🥰
Ni antara dessert yg customers rajin repeat😋
Tapi kena order awal. Nak buat dia renyah nk melapis-lapis tuh😅


My kinda of mango cheesecake😎Makan sujuk2 sedapnya lahai…ngencesss🤤
14/05/2026

My kinda of mango cheesecake😎
Makan sujuk2 sedapnya lahai…ngencesss🤤



.:Caramel Latte Cake:. Adoiii! Boleh pulak terlupa nk buh 2025 kt sebelah December tu😩 Sorii2 kalau huduh kalendar nih. ...
22/12/2025

.:Caramel Latte Cake:.
Adoiii! Boleh pulak terlupa nk buh 2025 kt sebelah December tu😩 Sorii2 kalau huduh kalendar nih. Pestaim buat kalendar atas kek😂Gigilss tangan ku menconteng atas tuh. Anggap je lah ianya macam seni jer eh😂🤣😅
Btw tq2 Saimah order kek nih🥰


.:Pineapple Upside-Down Cake:. Saje je lah buat sebab dah lamaaaaa gile x buat kek klasik nih. Buat utk potluck makan2 s...
04/12/2025

.:Pineapple Upside-Down Cake:.
Saje je lah buat sebab dah lamaaaaa gile x buat kek klasik nih.
Buat utk potluck makan2 sambil miting kt opis😆 Since dah lama xbuat, rasa bnyk plak nk kena improve😂 Ni ikut tekak ku sendiri lah. Opismet mkn td ade yg s**a makan kek nih😊Boleh lah buat lagi lain kali utk improve mana yg diri ini rasa kurang. Kek ni boleh jd lagi sedap kalau adjust itu ini…Bila tu nak buat lagi? Tahun depan lah kot🤣🤪😜😝

Address

Kuantan Pickers & Kedai Kopi, No 32, Jalan Besar
Kuantan
25000

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when BrownieSoulace posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share