Mamasab Kuantan by Feroz

Mamasab Kuantan by Feroz trusted agent mamasab here !

DAGING HARI MU BAHAGIA...Dhhh mkn dinner ke tu???nasibbb baikkk adaaa daging harimu bahgia ni☺️☺️☺️sepantas kilat je sia...
13/09/2021

DAGING HARI MU BAHAGIA...Dhhh mkn dinner ke tu???nasibbb baikkk adaaa daging harimu bahgia ni☺️☺️☺️sepantas kilat je siappp😁😁mudahhh, sedappp n padu...free sos lgi👍👍👍Makannn dengannn nasi panass² 🤤🤤🤤🤤mantapppp👍👍👍
http://wasap.my/60106272777/DHMB

07/09/2021

Open order kambing perap juicy mamasab!! Tengok sampai habisss...Cadangan menu tgh hari, kambing perap juicy mamasab😋Hanya rm55 shj kasi tekan ⤵️
👇🏿👇🏼👇
http://wasap.my/60106272777/Kambingperap

Kombinasi favourite semua orang 🤩Red Velvet Standard + DFCC No Cheese 🤤😋2in1 kek! combination red velvet standard + Dfcc...
06/09/2021

Kombinasi favourite semua orang 🤩Red Velvet Standard + DFCC No Cheese 🤤😋2in1 kek! combination red velvet standard + Dfcc no cheese 😘 Set jimattttt RM35 je tau
👇👇🏼👇🏿
http://wasap.my/60106272777/DFCC2in1

02/09/2021

SOS PERAP MAMASAB
RM30 JE SEBEKAS . BOLEH 6-7X MASAK.. GAUL2 JE DENGAN SEAFOOD KE AYAM KE😋😋😋😋😋 nak?
👇🏿👇🏼👇
http://wasap.my/60106272777/Sosperap

Jommmm rasa!!! 😍😍😍Rm50 jeeee!!! NUTELLA 1 botol pun dah RM10 ke atas!! Ntah brp botol laaa duk atas red velvet nie!!!😱😱😱...
26/08/2021

Jommmm rasa!!! 😍😍😍Rm50 jeeee!!! NUTELLA 1 botol pun dah RM10 ke atas!! Ntah brp botol laaa duk atas red velvet nie!!!😱😱😱Menangisss tgokkk topping dierr kann!!?? 🤤🤤🤤
👇👇🏼👇🏿
http://wasap.my/60106272777/RVFN

Promo Congobrownies kembali 😍Makan seisi keluarga dessert yg sangat menyelerakan ni bestt kan 🤤🤤Ada choc chips yang penu...
24/08/2021

Promo Congobrownies kembali 😍Makan seisi keluarga dessert yg sangat menyelerakan ni bestt kan 🤤🤤Ada choc chips yang penuh dalam satu kek + kek yg penuh dgn rasa coklat.Di drizzle pulak dgn caramel dan nutella 🤤🤤🤤😋😋😋
http://wasap.my/60106272777/PromoCongobrownies

Petang2 ni makan kek buah kukus + teo panas bestt kannn 🤤🤤😍600 gram b*k tau Rm35 jee 🤩uisshh tgk la buah2 dlm kek kukus ...
22/08/2021

Petang2 ni makan kek buah kukus + teo panas bestt kannn 🤤🤤😍600 gram b*k tau Rm35 jee 🤩uisshh tgk la buah2 dlm kek kukus ni padat gilaaaaa 🤤🤤🤤
http://wasap.my/60106272777/KekBuahKukus

Korang dah pernah ke try sos perap mamasab ni?? macam2 bolehh masak tau🤩Mee sizzling pun bolehhh 🤤🤤Nak perap ikan punn s...
21/08/2021

Korang dah pernah ke try sos perap mamasab ni?? macam2 bolehh masak tau🤩Mee sizzling pun bolehhh 🤤🤤Nak perap ikan punn sedappp!rasa dia samaa macam beli dekat kedai gitu🤤😋jom try test skali!! Kompem repeat berkali2! 😍😍
http://wasap.my/60106272777/Sosperap

Kek Combo Lagi Mewah berharga hanya Rm45 nie memang rich dengan rasa coklat ganache,rasa pandan,rasa vanila sponge n ras...
18/08/2021

Kek Combo Lagi Mewah berharga hanya Rm45 nie memang rich dengan rasa coklat ganache,rasa pandan,rasa vanila sponge n rasa nutella...1 box dapat rasa 4 kek premium tau 🤩🤩😋
📲http://wasap.my/60106272777/CLM

Boleh beli single n family pakej😍😍 boleh postage jgk satu malaysia✅Lelaki pun boleh pakai pencuci muka ni.. xde muka ber...
17/08/2021

Boleh beli single n family pakej😍😍 boleh postage jgk satu malaysia✅Lelaki pun boleh pakai pencuci muka ni.. xde muka berminyak ke kusam keee nak?
👇🏿👇🏼👇
http://wasap.my/60106272777/GFW2-in-1

Address

Kuantan
25200

Telephone

+60106272777

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Mamasab Kuantan by Feroz posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share

Category