26/03/2019
malam-malam ni tiba-tiba tekak ni nak makan brownies pulak π
rindu la brownies sabrina bakery ni π baru seminggu tak makan dah meroyan kauπ brownies by Sabrina bakery ni memang lain dari lain dan tak boleh nak bawak bincang. Sebab sedap sangat ππ
siapa yang nak kena demam rindu brownies ni π boleh Whatsapp sis http://wasap.my/601113100163/. Nanti sis reply Whatsapp korang laju- laju π