04/07/2026
Assalamualaikum dan Selamat sejahtera foodies😁. Kalau jalan2 sekarang musim durian , rambutan & manggis. Geram betui tapi berpada2 makan eh😝😁
Sebelum mulakan post ni, saya ingin beritahu dan ingatkan yang saya TAK AKAN ambil sebarang yang order last minute, iatu :order hari ni tapi nak pickup esok
Maaf ya , saya tak mampu nak buat last minute 🙏🏻🙏🏻 harap maklum dan segala kesulitan amat saya kesali🥲
Order no 1:
26 OCTOBER 2023
--------------------------------------
CUPCAKE PINK THEME 💖🧁
OREO CHEESE TART 🍪
BLUEBERRY CHEESE TART🫐
Memilih ♥️red velvet cupcake with cream cheese filling.Terima kasih Cik Dilashnair kerana sudi order dari Jamsfoodies 😘
Order no 2:
26 OCTOBER 2023
--------------------------------------
CREAM CARAMEL INDIVIDUAL PACK 🍮
Terima kasih Cik Mona kerana sudi order dari jamsfoodies😘
Order no 3:
1OCTOBER 2023
--------------------------------------
PINK PRINCESS THEME 💖👸🏻
Memilih 🍫chocolate moist cake with chocolate ganache filling.
Terima kasih Cik Dilashanair sekali lagi kerana sudi order dari jamsfoodies 😘
Order no 4:
30 OCTOBER 2023
--------------------------------------
COCOMELON THEME CUPCAKE 🍉🐞
Memilih ♥️red velvet cupcake with cream cheese filling
Terima kasih Cik Zuhaidah kerana sudi order dari jamsfoodies.
Okay, jom kita layan behind the scene kek ni...bagi yg nak tahu cara order..boleh baca nota kaki dibawah....klu dah tahu, boleh scroll terus kat gambar
Klu nyampah baca panjang2, korang boleh follow instagram ai
Nota kaki:
1.jika berhajat nak order, hendaklah 5 hari atau lebih dari tarikh pick up.lagi awal lagi bagus.klu kek kahwin atau sebarang order yang berskala besar sekurangnya tiga minggu sebelum majlis.kurang dri itu...maaf ya..ai tak boleh terima...rezeki bakers lain lah ye...
2.anda boleh booked tarikh dlu atau check hari yg anda nak order tu available atau tak...ai ada kuota order utk setiap hari.klu penuh ai terpaksa tolak.takda rezeki ler dgn kita uolls..😅
3.whatpps 📲📩0192007018 utk order
❌📵NO CALL yer
📩bagi salam(klu muslim😅😂) atau hello, hai &salam sejahtera.
📩kenalkan nama, supaya senang ai nak panggil apa. Takyah ler nama penuh😅.nama yg selalu org panggil apa
📩pastu terus jer send apa yg korang nak tanya...
jgn ler send hai kat whtpps pastu krik krik krik(senyap)....apa ke hei nyer yongg??😅😅
...ai lone ranger...takda secretary takda pembantu...takleh nak ngadap handpone stiap masa...inshaallah whtpps anda ai cuba reply secepat mungkin.😘
4.bila dh confirm menu dan design segala serta harga...ai akan hantar details order beserta harga sekali.supaya senang baca dan senang keja utk ai noted order dlm kalendar ai
5.bayaran dibuat secara FULL PAYMENT selewatnya 4 hari sebelum tarikh delivery. Jika tiada bayaran maka saya anggap anda cancel order....bayaran dibuat secara online banking atau guna cdm(cash deposit machine)
6.dah bayar , hantar screen shot receipt atau PDF receipt pon boleh.sila tgu dgn sabar tarikh delivery...sehari sebelum delivery, ai akan whatpps sekali lagi,kot2 klu korang tukar lokasi dan masa.
7.delivery charge antara RM5- RM10 utk sekitar ipoh. FREE delivery hanya utk sekitar kawasan pekan razaki, ipoh jaya,sg rokam,rapat setia , seri ampang , gunung rapat & taman cempaka.
8.last not least, jika anda cancel order SEHARI sebelum tarikh pick up, bayaran anda akan dikira BURN.
terima kasih kerana sudi baca,jika ada terkasar bahasa😅😂, ai minta maaf ya😘
📵🙅NO CALL PLEASE , whatpps to order📲
Catching back 2023 memories🎣
Shahira Aina
Proudly owner of jamsfoodies