24/02/2026
Salam semua,
Untuk makluman yang masih belum tahu.
Sudah 3 hari kita mula berniaga untuk dessert berbuka puasa.
Alhamdulillah sambutan 3 hari ni jauh sekali baik. Luar jangkaan..
Ada yg borong semua dlm talian dan minta diagihkan ke masjid atau sesiapa shj.
rezeki juga pada pelanggan lain.. datang nak beli tp dapat rezeki terpijak (Infak)
Terima kasih jugak buat rakan2, regular customer dan yg baru first time uols sgt supportive n support kami di tepi jalanan. You're The Best! ❤️
In sha Allah sepanjang Ramadhan ni kita akan bersiaran langsung di tepi jalan bersebelahan air balang @ dikenali air nenas.
📍Layannn Titbits Booth
Jalan Surada 8/29, Seksyen 8 BBB
(bersebelahan Taman Seri Wirani @ Desa Surada)
⏰️Sekitar jam 4pm hingga 7pm
Apa yang kita jual?
Kita jual product best killer sudah pastinya Kek Batik Original & Cheese Tart.
Kek Batik Original RM3
Kek Batik Caramel RM3
Kek Batik Sangkaya RM3
Egg Tart RM3
Brownies RM5
Cheese Tart RM5
Jemput ya hadir & support ke booth jalaanan Layannn Titbits 🫰