Burooj Bakery

Burooj Bakery Roti TERpaling gebu di Aloq Staq dan terkadang kami bawak ke Langkawi dan seluruh Kedah

04/09/2024
Menu menu di Burooj Bakery ✨
21/11/2022

Menu menu di Burooj Bakery ✨

4 HARI 200++ BALANG LISYIN..Alhamdulillah 🤲Apabila sekali rasa pasti nak dan nak lagi.Apa yang best   terbaru ni? Kalau ...
21/07/2022

4 HARI 200++ BALANG LISYIN..

Alhamdulillah 🤲

Apabila sekali rasa pasti nak dan nak lagi.

Apa yang best terbaru ni?

Kalau Monty keluarkan sesuatu pasti terbaik dan mantap.. Nak tahu tak apa?

Meh baca ni 👇👇👇

🛑 3 campuran syoklat pekat yang paduu
🛑 35-40 biji kukis ada
🛑 Harga morah dari sebelum ni

Dah la barang harga semua naik tpi kenapa harga lagi morah ni?

Kami sentiasa pentingkan menjaga kualiti dan juga kepuasan kustomer berbanding hargaaa taw 😘

Satu satunya kukis coklat chip bersalut coklat yang menggunakan 100% brown sugar😋🍫
03/07/2022

Satu satunya kukis coklat chip bersalut coklat yang menggunakan 100% brown sugar😋🍫

Petang2 weekend ni pekena   apa nak kata kan. Yang pasti confirm tak cukup sebalang taw 😘
02/07/2022

Petang2 weekend ni pekena apa nak kata kan. Yang pasti confirm tak cukup sebalang taw 😘

Santai santai jadi co pilot sambil layan monty kukis wangi yaqmatttt ni. Layannnn😋
26/06/2022

Santai santai jadi co pilot sambil layan monty kukis wangi yaqmatttt ni. Layannnn😋

Yang kali ni sis tak leh cakap banyak. U gais kena try sendiri. Memang bebetul love in every bites!
24/06/2022

Yang kali ni sis tak leh cakap banyak. U gais kena try sendiri. Memang bebetul love in every bites!

GRAND LAUNCHING MONTY DI AMAN CENTRAL, ALOR SETAR KEDAH!!Yaaa esok kami akan launching Kukis Cinta Formula Baru di Aman ...
22/06/2022

GRAND LAUNCHING MONTY DI AMAN CENTRAL, ALOR SETAR KEDAH!!

Yaaa esok kami akan launching Kukis Cinta Formula Baru di Aman Central.

Oghang utaqaaa, hampa ada mana esok ni? Jommm jumpa kami di AC esok nak bagi hampa hadiah maciam maciam niii

21/06/2022

Assalamualaikum salam sejahtera. Setelah lama kita sunyi sepi di sini, inshaAllah Monty akan keluarkan cookies coklat terbaru.
Kalau yang sebelum ni pun dah buat u gais teringat ringat termimpi mimpi. Yang ni kami yakin dan pasti terpaling teringat ringat lepas makan.
Dengan formula baru, wajah baru, kami menjanjikan kukis dengan limpahan coklat yang kurang manis dan berlemak coklat paduu bersama bau kukis yang wangi.
Nak tau apa? Stay tune gais. Jangan lupa follow chanel telegram kami untuk dapatkan hadiah menarik sempena launching nanti😍

Address

Alor Setar
06500

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Burooj Bakery posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Burooj Bakery:

Shortcuts

Share

Category