20/08/2026
Printouts දාලා කේක් හදන එක ගැන මොකද හිතන්නේ...
ඒක ලේසියි කියලා හිතුවට ඒකත් හැමෝටම ලස්සනට කරන්න පුලුවන් දෙයක් නෙමෙයි..👇
කේක් එකේ ගානට,හරිම size එකට ගැලපෙන , ලස්සන toppers හොයාගෙන ඒවා ලස්සනට quality එකට printouts දාගෙන කේක් එකට ලස්සනට පිලිවෙලට add කරනවා කියන්නේ වෙනම කලාවක්...
Handmade Toppers හදන්න බැරි කමට Printouts එල්ලලා දානවා කියලා හිතනවද...🤦♀
නෑ..
ඇත්තටම ඒක ඕනිම කෙනෙක්ගේ Budget එකට set වෙන විදියට කේක් එකක් හදලා දෙන්න පුලුවන් හොද විදියක්...කේක් එකට වෙනම look එකක් ගන්න පුලුවන් ලස්සන විදියක්.හැබැයි ඒක ඒ විදියට ලස්සනට කරන්න ඕනී..☺
Handmade toppers හදන්න,ලොකු cost එකක් යනවා.ලොකු මහන්සියක් වෙන්න ඕනි.ලොකු වෙලාවක් යනවා..ඉතින් ඒවට හරියන්න කේක් එකට ලොකු වටිනාකමක් එකතු වෙනවා...ඒ නිසා ඒ කේක් වල ගාන ටිකක් වැඩියි..ඒක 1000% ක් සාදාරනයි.👍
ඉතින් හැමෝම ආසයි තමන්ගේ ආදරනීයන්ගේ දවස් ලස්සන රස කේක් එකක් කපලා සමරන්න..ඒත් මේ විදියට ලොකු ගානක් වියදම් කරලා කරන්න අමාරු අය ඉන්නවා..ඉතිම් ඒ අය වෙනුවෙන් තමයි මේ ව්දියට Printouts දාලා කේක් හදන්න්නේ...
Printouts දැම්මා කියලා කේක් එකේ රස පොඩ්ඩක්වත් වෙනස් වෙනවද...නෑනේ...
Printouts දාන එක හෝ Handmade toppers දාන එක Customer තීරණය කරන්න ඕනී...එයාලා ආස විදිය්ට තමයි කේක් එක design කරන්නේ...
ඔයාලගේ අදහස් කියාගෙන යන්නකෝ...මොක්ද හිතන්නේ මං පහලින් දාලා තියෙන කේක් ගැන...💁♀
ඔයාලත් හදපු මේ වගේ printouts දාපු කේක් වල photos දාගෙන යන්න බලන්න..😘
-vishmi wijerathna -