Cake Home by Vishmi Wijerathna

Cake Home by Vishmi Wijerathna ගෙදර හදන කේක් වල නියම රස👌
විශ්වාසයෙන් , සාධාරණ මිලකට 🤝
Cake Home ❣️

50%ක Discount එකක් 💥ඔන්න ඔයාගේ wedding එකට එන අමුත්තන්ට දෙන්න රසම රස කේක් එකක් හදාගන්න තැනක් තාම හොයනවද??ඒකත් එක්කම wedd...
21/08/2026

50%ක Discount එකක් 💥

ඔන්න ඔයාගේ wedding එකට එන අමුත්තන්ට දෙන්න රසම රස කේක් එකක් හදාගන්න තැනක් තාම හොයනවද??

ඒකත් එක්කම wedding cake structure එක Budget එකට set වෙන විදියට හදාගන්න තිබ්බොත් ලොකු සහනයක් නේද...

මේ Offers ඉතින් වෙන කොහෙන්ද..??

🔥🔥ඔන්න ඔයාලගේ wedding එකට, Engagement එකට
අපිට කියලා Cup Cakes, Pineapple cake boxs හදාගන්න ඔයාලට.....
Wedding Cake Structure එකට 50% ක Discount එකක් අපි දෙනවා🔥🔥

කොලඹ අවට ඔයාලා කියන තැනකට අපි Deliver කරලත් දෙනවා...

කොහොමද ඒක...

ඔන්න එහෙනම් මේ offer එක miss කරගන්න එපා..

Cake Home by Vishmi Wijerathna
0703057486

ඔන්න ලමයි හා හා පුරා කියලා අපි කරපු පලවෙනි Wedding Pineapple Cake Oder එක...මේක අලුත් trend එකක් වෙයිද...🔥Thank you so m...
20/08/2026

ඔන්න ලමයි හා හා පුරා කියලා අපි කරපු පලවෙනි Wedding Pineapple Cake Oder එක...
මේක අලුත් trend එකක් වෙයිද...🔥

Thank you so much මාව විශ්වාස කලාට 🥰

ඔන්න ඔයාලගේ Wedding එකෙත් එන අමුත්තන්ට විශේශ දෙයක් දෙන්න හිතන් ඉන්නවානම් මෙන්න ඒකට හොදම විසදුම..💁‍♀
ලගදි marry කරන්න ඉන්න එයාවත් mention කරලම share කරම්ම..🥰👍

Delivery Available 🚕🚗

Cake Home by Vishmi Wijerathna
Whatsapp : 0703057486

Printouts දාලා කේක් හදන එක ගැන මොකද හිතන්නේ...ඒක ලේසියි කියලා හිතුවට ඒකත් හැමෝටම ලස්සනට කරන්න පුලුවන් දෙයක් නෙමෙයි..👇කේක...
20/08/2026

Printouts දාලා කේක් හදන එක ගැන මොකද හිතන්නේ...
ඒක ලේසියි කියලා හිතුවට ඒකත් හැමෝටම ලස්සනට කරන්න පුලුවන් දෙයක් නෙමෙයි..👇

කේක් එකේ ගානට,හරිම size එකට ගැලපෙන , ලස්සන toppers හොයාගෙන ඒවා ලස්සනට quality එකට printouts දාගෙන කේක් එකට ලස්සනට පිලිවෙලට add කරනවා කියන්නේ වෙනම කලාවක්...

Handmade Toppers හදන්න බැරි කමට Printouts එල්ලලා දානවා කියලා හිතනවද...🤦‍♀

නෑ..
ඇත්තටම ඒක ඕනිම කෙනෙක්ගේ Budget එකට set වෙන විදියට කේක් එකක් හදලා දෙන්න පුලුවන් හොද විදියක්...කේක් එකට වෙනම look එකක් ගන්න පුලුවන් ලස්සන විදියක්.හැබැයි ඒක ඒ විදියට ලස්සනට කරන්න ඕනී..☺

Handmade toppers හදන්න,ලොකු cost එකක් යනවා.ලොකු මහන්සියක් වෙන්න ඕනි.ලොකු වෙලාවක් යනවා..ඉතින් ඒවට හරියන්න කේක් එකට ලොකු වටිනාකමක් එකතු වෙනවා...ඒ නිසා ඒ කේක් වල ගාන ටිකක් වැඩියි..ඒක 1000% ක් සාදාරනයි.👍

ඉතින් හැමෝම ආසයි තමන්ගේ ආදරනීයන්ගේ දවස් ලස්සන රස කේක් එකක් කපලා සමරන්න..ඒත් මේ විදියට ලොකු ගානක් වියදම් කරලා කරන්න අමාරු අය ඉන්නවා..ඉතිම් ඒ අය වෙනුවෙන් තමයි මේ ව්දියට Printouts දාලා කේක් හදන්න්නේ...

Printouts දැම්මා කියලා කේක් එකේ රස පොඩ්ඩක්වත් වෙනස් වෙනවද...නෑනේ...

Printouts දාන එක හෝ Handmade toppers දාන එක Customer තීරණය කරන්න ඕනී...එයාලා ආස විදිය්ට තමයි කේක් එක design කරන්නේ...

ඔයාලගේ අදහස් කියාගෙන යන්නකෝ...මොක්ද හිතන්නේ මං පහලින් දාලා තියෙන කේක් ගැන...💁‍♀

ඔයාලත් හදපු මේ වගේ printouts දාපු කේක් වල photos දාගෙන යන්න බලන්න..😘

-vishmi wijerathna -

මේ වගේ Floral Design වලට ආස අය ඉන්නවද? 🌺🌸
19/08/2026

මේ වගේ Floral Design වලට ආස අය ඉන්නවද? 🌺🌸

🔥🔥🔥Offer🔥🔥🔥සැප්තැම්බර් කියන්නේ මට විශේෂයි...ඒ වෙනුවෙන් මේක ඔයාලට..💁‍♀කලින්ම oder එක දාලා තියන්න...Whatsapp : 0703057486
19/08/2026

🔥🔥🔥Offer🔥🔥🔥
සැප්තැම්බර් කියන්නේ මට විශේෂයි...
ඒ වෙනුවෙන් මේක ඔයාලට..💁‍♀

කලින්ම oder එක දාලා තියන්න...
Whatsapp : 0703057486

ආදරේ කරන අය වෙනුවෙන් ❣️
18/08/2026

ආදරේ කරන අය වෙනුවෙන් ❣️

18/08/2026

මේ වගේ කේක් එකක් ඔයාටත් එයාට දෙන්න ඕනිද..💁‍♀

Cake Home by Vishmi Wijerathna
Kaduwela
0703057486

කෝ බලන්න "අපේ අම්මට මේ වගේ කේක් එකක් හරි යයි"කියලා හිතෙන කස්ටිය..🥹☺
17/08/2026

කෝ බලන්න
"අපේ අම්මට මේ වගේ කේක් එකක් හරි යයි"
කියලා හිතෙන කස්ටිය..🥹☺

හැම කේක් එකක්ම මට කියලා හදාගන්න එයාලා, එයාලගේ බව්වටත් මට කියලම කේක් එකක් හදාගත්තා..🥹KOLBI 🐶
17/08/2026

හැම කේක් එකක්ම මට කියලා හදාගන්න එයාලා, එයාලගේ බව්වටත් මට කියලම කේක් එකක් හදාගත්තා..🥹
KOLBI 🐶

Good Morning Lovely 😘
17/08/2026

Good Morning Lovely 😘

Address

Kaduwela

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Cake Home by Vishmi Wijerathna posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share

Category