10/12/2011
LA LLUNA EN UN COVE. MATERNITAT i CRIANÇA NATURAL
Família, Amics, companys... us f**g saber que aquest pròxim gener innaugurem LA LLUNA EN UN COVE!!! Un espai nou a Premià de Mar dedicat a la maternitat i a la criança natural. Us envio la informació detallada per si us pot interessar o si coneixeu alguna persona a qui pugui interessar, i us agraïré que li feu arribar!!!
La Lluna en un cove és un espai dedicat a la maternitat i la criança naturals. Comprèn des de cursos pre-part i altres activitats adreçades a la dona embarassada fins a cursos de massatge infantil per a nadons, grups de criança, tallers de construcció de la panera dels tresors, venda de joguines de fusta artesanals i adaptades, així com tot un espai de llibreria i hemeroteca especialitzada.
Aquest espai s'obrirà aquest proper gener 2012 a l'antic Espai d'Expressió. Canvi d'any, canvi d'etapa de nom i de temes. Però la ubicació segueix sent la mateixa: Som al c. Elisenda de Montcada, 51-53 bxs. de Premià de Mar.
Activitats que hi trobareu:
PER A LA DONA EMBARASSADA:
Preparació per al part: Imparteix F***y Mugny Roca. Doula i Terapeuta Gestalt.
Dansa per a la concepció i l'embaràs.Imparteix: Zina López .Ballarina i Art-terapeuta.
Taller de massatge per a parelles embarassades: A càrrec d'Enric Sanmartin Antón. Quiromassatgista, Naturòpata i Enfermer col.legiat.
PER A MARES I NADONS:
Taller de massatge infantil: Imparteix F***y Mugny Roca.
Taller de panera dels Tresors: Imparteix Zina López
Taller de portanadons.
Taller de massatges per parelles en el post-part. Imparteix Enric Sanmartin.
GRUP GRATUÏT DE LACTÀNCIA MATERNA: Assessorament i recolzament a la lactància materna. Zina López. Amb la participació de F***y Mugny Roca, Doula i Assessora de lactància.
Atenció a la dona embarassada i lactant :Doula, naturopatia, dietètica i nutrició, massatges, reiki, ...
CERCLE DE DONES: Fòrmula; Berenar de dissabtes.Pròxim berenar: Diumenge 18 de desembre a les 18h. Grup mensual gratuït obert a totes les dones a qui pugui interessar. Comencem abans de Nadal per preparar-nos per a rebre activament i conscientl'any nou. Compartir experiències, alguna recepta comestible i d'algun altre tipus d'alimentació emocional!!!
Informació i inscripcions: 607 38 48 79 o envia un mail a [email protected]