Mamasab by Aisyah & Syu

  • Home
  • Mamasab by Aisyah & Syu

Mamasab by Aisyah & Syu Kami menjual kek Mamasab sekitar seremban 3 dan Bandar Baru Bangi Seksyen 7!

Kelebihan ✨ Nutella ✨ Cheese ✨ Tart
18/06/2023

Kelebihan ✨ Nutella ✨ Cheese ✨ Tart

Selamat petang semua 😊Nah kami lanja sikit resipi makan petang
18/06/2023

Selamat petang semua 😊

Nah kami lanja sikit resipi makan petang

Ni antara review latest kita Senang je nak order , hanya ws nombor di bawah dan beritahu atau tunjuk gambar kek yang kor...
18/06/2023

Ni antara review latest kita

Senang je nak order , hanya ws nombor di bawah dan beritahu atau tunjuk gambar kek yang korang nak

https://wa.me/60192042701

INI 5 TIPS BUAT KEK:1. Guna resipi yang bagus2. Panaskan over terlebih dahuluBanyak adunan dan doh yang dibuat menggunak...
17/06/2023

INI 5 TIPS BUAT KEK:

1. Guna resipi yang bagus

2. Panaskan over terlebih dahulu
Banyak adunan dan doh yang dibuat menggunakan agen penaik sama ada Soda Penaik atau Serbuk Penaik. Kalau x panaskan dulu kek yang terhasil mungkin tidak bakar sepenuhnya atau mempunyai tekstur rubbery.

3. Guna s**atan yang betul
Ramai ambil remeh pasal s**atan tapi s**atan yang betul ni lah yang main peranan besar supaya kek kita tak terlalu lembik atau keras.

4. Campurkan dulu bahan kering
Ini dapat membantu adunan kek dicampurkan dengan sebati

5. jangan takut untuk gagal
Kegagalan itu adalah satu pengajaran ! Ada yang berhenti buat kek sebab banyak kali tak jadi, tapi jangan risau, banyak kali kita gagal banyak lagi kita belajar jadi tidak perlulah berputus asa. 💪

Kalau nak beli terus kek mamasab pun boleh 🤭
Ws: https://wa.me/60192042701

17/06/2023

Hai semua !

Kami ada pantun nak dipayung :)

Bancuh sirap dengan selasih,
Balik KL dari Muar,
kami sangat berterima kasih,
Atas sokongan anda semua.

Followers kami telah pun mencapai 100 followers 🥳
dengan itu kami ingin berterima kasih kepada semua kerana sudi membeli dengan kami 🥹

Jom sambut bersama dengan kek mamasab !

https://wa.me/60192042701

Harini korang minum petang ape? 🤭Kat sini ada macam-macam 😋 boleh korang teka mana satu manisan baru yang akan datang??
17/06/2023

Harini korang minum petang ape? 🤭

Kat sini ada macam-macam 😋 boleh korang teka mana satu manisan baru yang akan datang??

☺️ Selamat bercuti hujung minggu semua 🙌 Kalau ada rasa teringin nak makan kek sinngah lah page kami 😉 boleh whatsapp ka...
17/06/2023

☺️ Selamat bercuti hujung minggu semua 🙌

Kalau ada rasa teringin nak makan kek sinngah lah page kami 😉

boleh whatsapp kami kalau berminat:

https://wa.me/60192042701

17/06/2023
🤔 Ramai tanya heaven chocolate kek ni nampak macam sama je Haah, Heaven chocolate ni sama je cuma topping je lainIkut ci...
16/06/2023

🤔 Ramai tanya heaven chocolate kek ni nampak macam sama je

Haah, Heaven chocolate ni sama je cuma topping je lain
Ikut cita rasa pelanggan kita

😋 Heaven chocolate cake standard ni topping dia terdiri daripada
Whipping cream anchor dan cream cheese tatura tau, tambah lagi dengan caramel drizzle dan nutella drizzle melengkapi segala sudut kek ni

🧀 Heaven Chocolate cake cheese padu p**a macam nama dia, cream cheese dia tebal macam salji sesuai la kepada peminat cream cheese

🍫 Heaven Chocolate Cake No Cheese ni p**a khas kepada pencinta coklat sejati sebab lain daripada dua kek di atas, kek ni kita tak ada cream cheese, atas bawh kiri kanan dalam luar semua coklat !

Jadi, korang s**a yang mana?

untuk maklumat lebih lanjut, boleh whatsapp di link di bawah:

https://wa.me/60192042701

Address

Universiti Teknologi MARA (UiTM) Cawangan Negeri Sembilan Kampus Seremban

70300

Opening Hours

Monday 09:00 - 22:00
Tuesday 09:00 - 22:00
Wednesday 09:00 - 22:00
Thursday 09:00 - 22:00
Friday 09:00 - 22:00

Telephone

+60192042701

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Mamasab by Aisyah & Syu posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Mamasab by Aisyah & Syu:

Shortcuts

  • Want your business to be the top-listed Bakery?

Share