12/02/2020
Open order untuk Raya & Gawai🎉🎉
Promotion🎉😍
3 Loyang Rm160 SAHAJA😲
JIMAT! JIMAT! JIMAT! RM20😱
Rm60 Seloyang
Rm30 Half
Rm15 Seloaf
Last year cuma ada 2 Jenis cake iaitu
👉 PURE CHEESE CAKE
👉 CHOCOLATE CHEESE CAKE
But this year kita ada satu RESEPI BARU😍
Perkenalkan 🎉🎉
PURE CHEESE OREO CAKE 🍪🧀
(Nya still PURE CHEESE CAKE.. TAPI SPECIAL nya, setiap lapisan cake ditaburi dengan OREO 😍.. OREO OKAY BUKAN CREAM O BUKAN OREO TIRUAN OR APA2.. BAHAN2 SEMUA KUALITY.. DUN WORRY👌 And sigek gikk.. setiap oreo yang ditaburi ya sikda apa2 caj tambahan😍 Diulangi.. SIKDA CAJ TAMBAHAN.. kekal harga yang sama.. siap ada offer gik)
So untuk Raya & Gawai tok x perlu pening2 gik mok nakne satu gik tambah pake cukupkan 3 loyang😍 Boleh jak ambik 3 jenis sekali😲
HARGA ASAL RM180😘
Ktk org boleh pilih 👇👇👇
PURE CHEESE atau
CHOCOLATE CHEESE atau
PURE CHEESE OREO
Mix jak ekot sukahati nak ne yang dimaok😘
Www.wasap.my/60128762841
Tekan link👆👆👆👆
PLEASE ORDER KAT WHATSAPP GUYS😘 UNTUK MEMUDAHKAN URUSAN JUAL BELI KITA😊