20/05/2021
Chocojar campur cranberry ketagih teruk weh. rasa masam manis yang luar biasa.😋
Ramai yang minat chocojar sekarang ni. Tapi rasa chocojar sama je..😢
Pastu kebanyakan chocojar mesti coklat keras, rasa muak, coklat kurang, dan kebanyakan rasa sama je xde beza pun. Rasa xbest la.😔
Haa.. Awak belum jumpa lagi chocojar jenama RIELKIES daripada artis Ariel Zafril. Chocojar ni rasa yanh sangat luar biasa. Sekali try ketagih teruk sampai tak nak berhenti mengunyah. 😍
Yang pasti awak tak kan menyesal. Coklat yang sangat banyak. Tak keras dan semestinya tak muak seperti chocojar2 yang lain.
Dan paling best ada cranberry weh. Rasa dia tu xleh nak cakap sedapnya. Rasa masam manis gitu. Serius rugi tak try lagi.
Korang tau tak. Lebih 169+ tub kami terjual dalam masa 10 hari je weh. Dan customer ada yang repeat 3 kali dalam dalam 1 minggu😂.
🍫Coklat yang sangat kualiti. Bayangkan makan sekali sampai jatuh cinta.❤️
🍫Coklat campur cranberry. Rasa yang sangat luar biasa.
🍫100% produk muslim
🍫Chocojar yang tengah viral daripada artis Ariel Zafril.
Sebelum terlambat baik dapatkan cepat-cepat. Sebab stok kami sangat terhad. Sape cepat dia dapat ok.
Tekan "Send Message" untuk dapatkan segera. 👇