Muffee

Muffee Bantu membuka peluang pekerjaan dgn menjadi reseller produk yg muffee sediakan.

25/05/2021

Cuba sekali mesti nak berkali-kali😍

Korang dah try belum Chocojar Rielkies ni? Ada dua jenis tau.. satu Riel Ball & satu lagi Riel Mini Crunch. Dua2 sedap bakhang😋 tambah p**ak dengan Topping Cranberry gitewww🥰😍 lain dari lain …

Jom DM min cepat-cepat🙈

25/05/2021

Jom chillax kat rumah dengan Rielkies sambil ber-Netflix & chill dekat rumah je😍🤤

24/05/2021

Ehh ehh Rielkies ni main call call p**ak. Macam tahu-tahu jee kita tengah teringat kat dia🙈☺️

Petang-petang makan ni mesti best, sambil layan pemandangan dekat luar🥰

24/05/2021

Haii petang guys!! Ada yang belum pernah try Rielkies? Kalau belum korang wajib try sebab chocolate dia serius Premium berbeza dari chocojar lain. Yang dekat kita cod, yang jauh kita postage🙈 boleh ke macamtu?

24/05/2021

Kalau teringin mesti lah kena belikan 🤭

Mana boleh tahan coklat meleleh, crunchy p**a tu 🤤 Tak boleh stop makan Rielkies ni! Memang betul betul melekat di hati 😍

22/05/2021

“TINGGI MATTT…” 🤣🤣🤣

Haa begitu laa reaction customer kami bila dah try Rielkies…. Rasa nikmat coklat tuuu fuhhh🤩🤩 taknak cerita banyak laa, korang mesti try punye.

Apa-apa wasap min oke.. tekan link di bio👆🏻

Jom surprise Rielkies dekat kawan-kawan, family atau orang tersayang nak?Dorang mesti s**a sangat, mesti rasa DIHARGAI🥰....
21/05/2021

Jom surprise Rielkies dekat kawan-kawan, family atau orang tersayang nak?

Dorang mesti s**a sangat, mesti rasa DIHARGAI🥰. Btw tag kawan korang yang birthday dia harini, yang terpilih kita hantar Rielkies dekat dia auchh giteww♥️

21/05/2021

Abang hakak pilih yang mana? Riel ball atau mini crunch? Kalau min terlebih s**a yang crunch🙈 sebab rangup sangat😋😋😋 syok nye best sangat😍

Chocojar campur cranberry ketagih teruk weh. rasa masam manis yang luar biasa.😋Ramai yang minat chocojar sekarang ni. Ta...
20/05/2021

Chocojar campur cranberry ketagih teruk weh. rasa masam manis yang luar biasa.😋

Ramai yang minat chocojar sekarang ni. Tapi rasa chocojar sama je..😢

Pastu kebanyakan chocojar mesti coklat keras, rasa muak, coklat kurang, dan kebanyakan rasa sama je xde beza pun. Rasa xbest la.😔

Haa.. Awak belum jumpa lagi chocojar jenama RIELKIES daripada artis Ariel Zafril. Chocojar ni rasa yanh sangat luar biasa. Sekali try ketagih teruk sampai tak nak berhenti mengunyah. 😍

Yang pasti awak tak kan menyesal. Coklat yang sangat banyak. Tak keras dan semestinya tak muak seperti chocojar2 yang lain.

Dan paling best ada cranberry weh. Rasa dia tu xleh nak cakap sedapnya. Rasa masam manis gitu. Serius rugi tak try lagi.

Korang tau tak. Lebih 169+ tub kami terjual dalam masa 10 hari je weh. Dan customer ada yang repeat 3 kali dalam dalam 1 minggu😂.

🍫Coklat yang sangat kualiti. Bayangkan makan sekali sampai jatuh cinta.❤️

🍫Coklat campur cranberry. Rasa yang sangat luar biasa.

🍫100% produk muslim

🍫Chocojar yang tengah viral daripada artis Ariel Zafril.

Sebelum terlambat baik dapatkan cepat-cepat. Sebab stok kami sangat terhad. Sape cepat dia dapat ok.

Tekan "Send Message" untuk dapatkan segera. 👇

WOWW TERBAIK TOP AGENT TANPA MODAL(ATM) KITA🔥🔥🔥UNTUK BULAN PERTAMA NI JE DAH BUAT JUALAN HAMPIR RM500... TAK SAMPAI SEBU...
18/05/2021

WOWW TERBAIK TOP AGENT TANPA MODAL(ATM) KITA🔥🔥🔥

UNTUK BULAN PERTAMA NI JE DAH BUAT JUALAN HAMPIR RM500... TAK SAMPAI SEBULAN PUN LAGI

Address

Kota Bharu
15###

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Muffee posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share