by.flowerinana

by.flowerinana Holla Jelebu & Seremban people! We bake for you � Anything per request & only the best �

Pannacotta Box of 4! Thank you customers.Normally pannacotta nie customers dah reserve awal2, bila kita open slot kita d...
30/10/2021

Pannacotta Box of 4! Thank you customers.

Normally pannacotta nie customers dah reserve awal2, bila kita open slot kita dahulukan yg dah ada dlm list hehe. Sebab nak dptkan bekas yg sesuai & jenama jelly yang kita nak tu, boleh nangis pusing satu negeri cariii! Macam treasure hunt 🤣

Thank you Salini ❤️2-tier chocolate mickey mouse cake.
30/10/2021

Thank you Salini ❤️

2-tier chocolate mickey mouse cake.

Thank you Pn. Musfirah! ❤️8inch Carrot Cake.
30/10/2021

Thank you Pn. Musfirah! ❤️

8inch Carrot Cake.

Thank youu Pn. Musfirah! ❤️8inch Carrot cake 🥕Simple deco yet we love it!
30/10/2021

Thank youu Pn. Musfirah! ❤️

8inch Carrot cake 🥕
Simple deco yet we love it!

Thank you farhanaa! ✨Simple yet colorful 🎀
21/09/2021

Thank you farhanaa! ✨

Simple yet colorful 🎀

Thank you Syafiqah! ✨Semoga dipermudahkan urusan utk berkahwin!
21/09/2021

Thank you Syafiqah! ✨

Semoga dipermudahkan urusan utk berkahwin!

Thank youuu ummu! ✨Cake dgn fresh flowers ni all time fave gitu. Sebab classic apa2 majlis pun sesuai 🌸
21/09/2021

Thank youuu ummu! ✨

Cake dgn fresh flowers ni all time fave gitu. Sebab classic apa2 majlis pun sesuai 🌸

Thank uu Farah!! ✨
19/09/2021

Thank uu Farah!! ✨

Thank youuu kak muni! ✨Delivery paaaling lewat haritu before 12AM sebab nak surprise cik suami hehe.
19/09/2021

Thank youuu kak muni! ✨

Delivery paaaling lewat haritu before 12AM sebab nak surprise cik suami hehe.

Brownies tower ni memang betul2 kena jaga waktu susun & delivery, kalau jatuh waktu dah deco semua mesti lepastu takde m...
19/09/2021

Brownies tower ni memang betul2 kena jaga waktu susun & delivery, kalau jatuh waktu dah deco semua mesti lepastu takde mood 🤣

Thankyouuu farisya! ✨

Excited nak buat fondant baby girl! 😍 Thank you Aina Shazleen.✨
08/09/2021

Excited nak buat fondant baby girl! 😍 Thank you Aina Shazleen.✨

Everyday is mango-nificient!!!Thank you Kak Gee! ✨
08/09/2021

Everyday is mango-nificient!!!

Thank you Kak Gee! ✨

Address

Jelebu

Telephone

+601111263734

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when by.flowerinana posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to by.flowerinana:

Shortcuts

Share

Category